vasat ötesi bir film. aksiyon eksikliğinden komaya girmek olası.
üstelik ;
--spoiler--
hatunun kafasını tıraşlayan elemanda bizim anarşist hero iken bizim hatun nasıl oluyorda yüzünü görmemiştir bu elemanın?
ayrıca ne diye mermilerin karşısına dikilmiştir bu zırtapoz? e iyi felsefe sağlam, fikirlerine mermi girmez anladıkta elek gibi oldun be abicim? ne gereği var kendini öldürtmenin?
--spoiler--