çok borcu olduğu ve borçlanmaya devam ettiği bi gerçek , galatasaraylıyı fenerliyi niye ilgilendiriyor orasını da çözebilmiş değilim , sahi iyi transfer olunca parasına bok atılırdı unutmuşum.
bi de unutmadan söyleyeyim beşiktaş gayrımenkul zenginidir bunu antreman sahalarının yüzölçümünden bile çıkarabilirsiniz.
borç harç çok uefaya katılamaz diyenleri şuraya yönlendiriyorum.
''Çok şükür Beşiktaş bugün benzerlerinden belki de hepsinden üstün şekilde borçlarının ödenmesi konusunda güvencesi olan bir kulüptür" diyen Keçeli, "Biz gayrimenkul zenginiyiz. Buraların kulübe katacağı gelirlerle çok iyi işler yapabilecek, yurt dışına taşan başarılar kazanabilecek kulübüz" ifadelerini kullandı.''