beyaz ve çubuklu forma dışında diğer kullanacağımız siyah ve gri formayı henüz tanıtmadılar.
avea nın sponsorluk süresi bitmiş olsa gerek formanın kol bölgesi boş ayrıca numaranın üstüne de reklam alınabilir bu sezon , bu sebeple tamamı henüz tanıtılmadı diye düşünüyorum netcede şu an bütün formaları basıp satışa sunsalar reklam sponsorundan sonra tekrar forma basmak zorunda kalacaklar.
yapılması gündemde olan forvet transferi de formaya alınacak olan reklam gelirinden elde edilecek diye bi söylenti var hayırlısı.