çikolata

entry501 galeri
    157.
  1. yerine hiçbir yiyecek konamaz, konmamalı, her gün afiyetle yenmeli en azından benim tarafımdan. çok merak ediyorum acaba belli bir süre çikolata yemeyince başı ağrıyan benden başka arızalar da var mıdır?
    0 ...