giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
yaran diyaloglar
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
8072
↓
galeri
4475.
msn'de bir arkadaşla konuşmamız;
peynirciks: p
arkadaş: a
p:
lan
yakışıklı
a:
benim o
p:
ipne
napiyon
a:
iyim kardeşim sen ne yapıosun
p:
ne yapam düğün var akrabaların da ona gitcem birazdan
çalışıyon mu sen
a:
yok istifa eettim
p:
ausdhausd kovuldun yani
a:
yok ben istifa ettim onlar kovamadı d:
p:
hep öyle olur
peynirciks
16.07.2010 19:32
2
...
şikayet et
#8693369
kaydet