burnuna ve göğüslerine estetik yaptırmasıyla çooo..ok değişmiş kadın. doğalken (yani estetik falan yokken) çok tatlı ve güzeldi zaten. şimdi bana son hali itici geliyor. zaten ben ne olursa olsun scarlett'ımı kimselere değişmem. kabul onda da burun estetiği var ama olsun, çok itici durmuyor en azından.
edit: allah boyundan almış ama yüzüne vermiş ya hayranınım megan.