Biraz realist olmak gerek. Bugün ayılıp bayılan tayfanın bir çoğu onu kendi döneminde tanısa büyük bir tiksinti duyacaktı. gerçek okuyucularını işin içine katmadan diyorum ki; günümüzde mevcut kitlesinin büyük kısmı keremcem hayranı kitle. bunlara ver şizofreniyi, ver aşağılık adam aforizmalarını, tanrı olursun tanrı... bukowski'nin felsefesini anlamadan, 'aa ne güzel adam lan' demekle bukowski hayranı olunmuyor maalesef.
Gel gelelim insanın babacığım diye seslenesi geliyor herifin resimlerine baktıkça. Van gogh'a working out şiirinde verdiği ayar, sanat tarihinde en güzel ayardır kanımca...