Mükemmel ötesi bir şarkı sözü,mükemmel bir keman,
Mükemmel bir ses,ve mükemmel bir klipten oluşuyor.Bu şarkıyı her dinlediğinde
insanı çaresizliğe,umutsuzluğa,mutsuzluğa atan tarafının olduğunu farkettiğim bende
müthiş bir başağrısı yapan ama kendimi dinlemekten alamadığım,melankolığın dibine vurduran parça..
Feridun'a Teşekkürler..
Bugün orda da Cumartesi mi?
Sen de beni benim kadar özledin mi?
Aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek,nekadar acı nekadar komık ve bana ait değil mi?