aslında başörtüsüdür.birileri onu siyasi simge yapmak adına bu isimle anmayı tercih ederler.bu ismi uyduranda yine onlardır.başörtülü insanların yüksek makamlarda sosyal hayatın tam ortasında olmasına tahammül edemediklerinden olsa gerek bu şekilde hezeyan içinde olurlar.yani bir nevi kuyruk acısı gibi birşeydir.
-sen geldin ve benim tahtımı salladın.
özetle:fosilleşmiş , tahammülsüz ötekileştiren anti demokrat biçare zavallı zihniyetin ta kendisidir.