yaratıcılıkta dibe vuran hatta eksilere oynayan fenerbahçe taraftarları kesinlikle beşiktaş taraftarının yanına yaklaşamaz. kulüp olarak onlardan daha önce kurulmamız, renklerimizin ve armamızın asilliği yine fenerbahçeli bir çok bünyeyi deli etmektedir. gerek beşiktaş taraftarını gerek takımını çok seven fenerbahçeli insanlar olduğunu biliyoruz. bunlar beşiktaş maçlarını genelde inönü'den takip ederler. ellerine birer tane telefon veya fotoğraf makinası alıp atmosferi kaydeder ve eve gidince onları bir güzel izler ve iç geçirir.
bir takım fenerbahçe taraftarı vardır ki Allah'a havale edilecek cinsdendirler. Bu kesim o kadar utanmaz ki kendi kaleleri sandığı kadıköy'de beşiktaş diye bağırıp tempo tutarlar.
bir başka fenerbahçe taraftarı vardır ki kendilerini yaratıcı sanıp rıza efendi iki ekmek bir süt gibi pankartlar hazırlarlar. bunlar için detaya girmiyorum. yoksa gece gece günaha gireceğim.