bir galatasaraylı olarak yaptığı transferleri takdirle karşıladığım, ligin seyir zevkine katkısının üst düzeyde olduğunu düşündüğüm ve bize kaliteli futbolcuları seyrettireceği için teşekkürü borç bildiğim kulüptür.
edit: lan neyini eksiliyorsun dana. beşiktaş'ı takdir etmemi mi galatasaraylı olmamı mı?