1810.
-
transferde hareketlilik yaşayan kulübüm. eğer konuşulanlar doğruysa yani;
gelenler: ozan ipek, sercan, guti, robinho
gidenler: zapotocny, holosko(tello), fink, tabata(delgado)
şeklinde olacaktır. yabancı kontenjanının illa ki azaltılması gerektiğini düşünürsek bunlardan iyi bir azaltma düşünülemez.
mümkünse fink, zapo, holosko ve tabata gitsin. felaket bir takım kurulmuş olur o zaman.
rüştü, toraman, sivok, ferrari, üzülmez(ismail), ernst, quaresma, hilbert, guti, robinho, bobo. (8 yabancı oldu ama avrupa maçı kadrosu diyelim.
dışarıda kalanlara bakacak olursak;
hakan(cenk), necip, ekrem dağ, yusuf, nobre, ozan, sercan, tello, delgado... ve daha aklıma gelmeyen isimler...