şimdi bakın dikkatlice. 2003 yılındaki hali en güzeli değil mi? gözlerinde bi masumluk var hala. estetiksiz hem de, doğal hali. oldukça güzel. yani, yolda görseniz dönüp tekrar tekrar bakarsınız. ben de bakarım. "o ne güzel hatun be. o ne gözler" derim. 2010'daki hali - allah aşkına- hiç 24 yaşında gibi duruyor mu?! resmen 40'lı yaşlarını hüküm süren bi kadın gibi görünüyor. ne yapmış o elmacık kemiklerine? neden yapmış? amaç ne ya?
güzeldi halbu ki. ne gerek vardı estetiğe? olmamış. çok yapay bi ifade katmış. gözümden düştün megan. çirkinleştiriyorsun kendini. daha fazla kurcalama yüzünü, oranı buranı. zaten doğal bi güzelliğin vardı, ne lüzumu var?
bir de kilo al azcık. kuru popolu kadın seni. miden kaburgalarına yapışmış gibi duruyor. etlen butlan biraz.
not: o resimleri ben bizzat kendim toparladım. çok boştayım şu sıralar.