Değilsin tabi. Hem de hiç olmadın. Mutluluk diye bir şey yoktu zaten. Hiççi diyorlar senin için. Hepçiydin belki, kim bilir. Köpekler gibi mutsuz oldun, boğularak ağladın, kimseler seni anlamadı. şimdi ise (kimilerince) ikonlaştırılmış bir filozof ölümsüzü, bir isyankar starsın. mutlu musun? Ya da şöyle soralım tatmin oldun mu?
Doğru dürüst niçe okumadan niçe ağladığında'yı okuyan o çakma niçe'ciler var ya, hah, işte onlardan biri de benim. Bu hiç okumiycağım manasına gelmiyor. niçe'nin ne anlatmak istediğini öngörmediğim manasına gelmediği gibi. daha fazla anlamak ve daha fazla soğumak için biraz daha zaman istiyorum sadece. Lanet olasıca dünyevi hırslarım var hala dostum. Hoş niçe'nin de vardı. Oha, ne kadar çok artık yanımız var seninle kanka. iyi Zevzedim ha. Ama bu sana saygı duymadığım manasına gelmiyor. varoluşunun, kendisiyle ve evrenle yüzleşmekten korkmayan bir insan, manasına geldiği gibi...
"niçe ağladığında",
Kitabı, bir şah eser.
Filmi ise Samanyolu TV canlandırmalarından halsizce. O derece.
"Niçin ağlıyorsun niçe mutlu değil misin?"
değilsin tabi mına koyim. hem de hiç olmadın. mutluluk diye bir şey yoktur, az nokta vardır.