onu bunu bilmiyorum da yeni sezonda şampiyon olmasalar eğer, o zaman çok pis yaygara koparacağım...
Not: bu entrynin neresi kötü kardeşim anlayamadım..muhtemelen yazıyı okuyup, yorumu kendilerince yazıdan bağımsız yapan insanlar tıklıyorlardır..insanın sevdiğini başarısız görmeyi istememesi mi kötü olan..şampiyonluk ve kupa heveslerimin kursağımda kalması yüzünden takımıma söylediğim sitemli sözden size ne hem...