dört yılda bir dünya kupası izleyip futbola doyuyorduk onuda bu vuvuzela dene aletle sikip attılar çok afedersiniz.
sadece g.afrika- meksika maçını televizyonumun sesi açık olarak izleyebildim. Onun dışındaki tüm maçlarda kısıyorum televizyonun sesini. O zaman da zevkli olmuyor a.q..
hangi zihniyet; nasıl izin vermiş bu bok böceğine anlamadım. yazdım ama fifa ya; çok ağır bir mail attım biraz önce. baya bi sektirdim, hayırlısı bakalım.