Kapitalist sisteme sesleniyorum: Biliyorum vuvuzelayı başka memleketlerde piyasaya sürüp satmak çok büyük meblalarda para getirecektir fakat yalvarıyorum insanlığa bunu yapmayın... * Heleki Fbli soydaşlarımızın eline hiç geçmesin onlar, ıslıkları bu ise vuvuzela... ah hayır düşünemiyorum bile..