maçları sessiz izleyerek kurtulunabilecek illettir. ben de yapayım dedim de sadece o ortamı, coşkuyu hissedemeyeceğime üzüldüğümden yapmadım. yoksa ömer üründül ya da her maçta en az 5 futbolcunun adını yanlış söyleyen spiker de sorun değil, dinlemem anasını satayım.
onweyu, john lennon, agüera, di mario, patsa*** falan...