georghe bush seçimi kaybettiginde bm konseyinde ortaya çıkıp "bu kürsü küf kokuyordu artık temiz kokmaya başladı " diyecek kadar cesur insan. amerikadan hiç bir türlü korkmuyor ve çekinmiyor. söz konusu amerika ise agzına geleni hiç çekinmeden söylüyor. en son bir konuşmasında şöyle bir şarkı seslendirmişti;
"clinton beni sevmez,clinton beni sevmez.
zaten ben de onu sevmem".