çilekeş

entry205 galeri
    115.
  1. ilk albümlerinin gayet iyi olduğu grup.Kendimden Geriye,Y.O.K,Körpe,Siyah,Yetmiyor... hepsinde ayrı bir güzellik var.Fakat ikinci albümde ne yazık ki bunu devam ettiremediler bence.Umarım 3.de tekrar daha iyi olurlar
    0 ...