facebook

entry6549 galeri
    1991.
  1. hakkında en güzel yorumu bir arkadaşımın yaptığı site.

    +ben, -arkadaşım

    - napıyon lan gene?
    + hiç abi bildiğin klasik feysbuktu sözlüktü takılmaktayım.
    - ne anlıyonuz lan bu feysbuktan olayı ne abi?
    + ne abi işte tanıdıklarını buluyosun iletişiyosun falan.
    - hee. peki bu kızın şimdi* 566 arkadaşı mı var?
    + ehehe evet. noldu? güzel kız dimi?
    - bilmiyorum abi ama 566 kişi bir kişiye "canım" diyorsa bunda bir yanlışlık var yani.
    + ??!!*
    0 ...