beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1682.
  1. mustafa denizliyi göndererek hata yaptı düşüncesinde olduğum kulüptür. zira yeni teknik adamın türkiye'yi tanımasından tutun, oyuncu alması, seçmesi falan derken aragones'in fenerbahçesi, rijkaard'ın galatasarayı gibi en az 1 senesini boşa harcayacak gibidir.

    artık yerli teknik sorumlulara güvenmek mi gerek nedir?
    (bkz: aykut kocaman)*
    (bkz: tolunay kafkas)*
    (bkz: rıza çalımbay)*
    3 ...