lost

entry4257 galeri
    3302.
  1. amina koyayim nasil bir pazartesi sendromu ise sabah i$e geldigimden beri, surekli olarak network sorunu, database error, mail server sapitmasi, active directory sicmasi ile ugra$ip duruyorum. serverini siktigim hpsi. blade server diye sattigin atari makinelerini sikeyim lan. indirdigim halde bu sebepten dolayi hala seyredemedim son bolumu ve kendisini taa 2004 yilindan beri, sanirim amerika da 11nci bolumu yayinlanirken seyretmeye ba$lami$tim. acikcasi bir spoiler bir $ey, birinin bir$ey soylemesi gibi bir durumda sonunu seyredemeden ogrenirim ve 6 yilim heba olur diye hayvanca cekiniyorum.

    firewall ve websense'e lost, jacob, island, dharma, jack, kate, mib, john locke aklima artik ne geldiyse ekledim ve o sayfalari actirmiyorum tum $irkette nolur nolmaz diye. bunu yazmak icin permission grant ettim ve hemen geri alacagim. ak$amda hanimin zoru ile tiyatroya gidecegiz. gece 12den once acamam bakamam. ufkumu sikeyim.

    amima koydun lan lost.
    0 ...