bok gibi bir finalle bitmiş dizidir.
--spoiler--
böyle mi olacağıdı lost, bunun için mi yaz gecelerinde birlikte sabahladık?
Bunun için mi babayı 'hadi yat artık' diye inlettik,
'sabaha kadar bişeyler izliyorsun, işe yaramazın tekisin' diye azarlamalarını dinledik?
Böyle apışıp kalmak için mi, ne zaman sorular cevaplarını bulacak diye bekledik ey lost!
'Daha iki dakika var bitmesine, mantıklı bir son gelir belki' diye,
güzel bir finale hasret kalmak için mi son 3 yıldır sezon aralarında
'Lost başlasın artıııık!' diye çemkire çemkire dolaştık?
Bunu yapmayacağıdın Lost! Bunu yapmayacağıdın!
Hani nerde açıklanmak üzere ucu açık bırakılan soruların cevapları?
Hani nerde heyecanı doruklara çıkaran, peşinde sürükleyen sahnelerin?
Sana bişey diyim mi, harbiden kofmuşsun.
Şimdi sen,
Dışı en güzel ambalajla kaplanmış, özenle paketlenmiş,
ama içinin bomboş olduğunu açıldığında öğrendiğim boş bir hediye paketi gibisin,
Şimdi sen, yitip gitmiş beklentileri gömdüğüm o gıcık sarı ışıksın sadece gözümde.
Ama ne var biliyo musun,
Bu final sana değil ama adına yakıştı:
Harbiden 'Lost'muşsun, boşmuşsun!
06X18 in sonunda ekrana kafa atma isteği uyandıran dizi seniiiii!
iyi ki de bittin be!
Ohhh!
--spoiler--