şimdi hiç 'yaee abi keşke hiç izlemeseydik, 6 yıla yazık' gibi geyiklere girmiycem; öncelikle belirteyim dedim. izlediğime hiç pişman değilim çünkü, her çarşamba yaşattığı heyecan yeter(di-ühüüü*).
ama o nasıl finaldi ya. hadi şimdi onca bölümün sezonun hatrı var bişey demiyim diyorum ama, o nasıl finaldi ya. e ben bişey anlamadım ki. öyle teori üretebilen biri de değilim ki. o yüzden yardımsever yurdum insanından açıklama bekliyorum bi zahmet.
şöyle ki; şimdi bu alternatif zaman şeysi tam olarak nerde duruyo? yani bunlar adada öldüler de orda yaşamaya devam ettiler desem; değil, çünkü uçakla kurtulanlar oldu. ayrıca ben ve hurley ne ayak? e o zaman nasıl yani, ne?soruyu bile soramıyorum doğru düzgün, e anlamadım ki bişey çünkü?
ayrıca tebrik ediyorum senaristleri, çünkü önceki sezonlarda aklıma gelen bi sürü soruyu unuttum bile. o yüzden bi tek bunu merak ediyorum. evet.