üzülerek de olsa veda için geri sayımın başladığı efsane dizidir. hayatım boyunca hiç bir diziye bu kadar bağlanmamıştım be sözlük. prison break'i bile sevmedim lost kadar. tam flashforward la belki dedim ama o da yayından kaldırılacakmış. sonradan yetişip 4 senemi verdiğim, seyrederken zaman kavramımı yitirdiğim, sayesinde uçak yolculuklarından tırsar olduğum sevgili dizim 'the end' diyor. giiiittt kendini çok sevdirmeden demek için çok geç artık, sevdim bir kere...
bir defter daha kapanıyor. hoşça kal jack, sawyer, kate, hugo, sayid, locke, desmond and the others...