final bölümü olması sebebi ile internete düştüğü saliseden itibaren paylaşımının kapış kapış olacağı,ingilizceyi çok kestiremeyenler için Pınar Batum'a acayip sorumluluk düşeceği fikrindeyim. Bir de taa en baştan izlemek lazım diye düşünüyorum. belki 6 yıldır izlemiyorum ama 4 yılda hatırı sayılır bir süre bence. ayrıca babam olayı uzaylılara bağlayacaklar galiba diyerek beni benden almıştır.