inci sözlük sefillerine verdiği rahatsızlık hepsini derinden etkilemiş durumda. lakin tek yapabildikleri hala 'küfür' etmek. bu kadar aciz bir topluluk görmedim yahu, o kadar şey yaptım hala tık yok, üstleik tek diyebildikleri; 'kendi haline bırakın' bu mu yani inci sözlük? bu mu la anarşi? ahahaha.