beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1644.
  1. fenerbahçe gibi futbol teröristi bir takımı şampiyon yapmaktansa ikinci golü atmaya kalkmayarak gerekirse iki hafta erken sezonu açmayı göze alan takımım. kaldı ki dün bursa bizden kat kat daha iyi ve hazırdı. maça asılmadıysak da iyi oldu var mı ulan ötesi. siz her haltı yiyin, sportmen ve etik düşkünü (!) asker kaçağı başkanınız soyunma odası bassın, hakeme "kokartını götüne sokarım" desin, her maçınız da bir şaibe olsun, istanbulspor'a belgesiyle ispatlanan şike primini hala açıklayamayın sonra da tutup kocanıza laf atın. olur mu lan öyle şey? nerede var öyle ülke? sizi şampiyon göreceğime gerekirse sezon sonu tatili yapmam ulan, anlayın nefretimizi.
    10 ...