giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
cool adam
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
3320
↓
galeri
1585.
sahi sabah oldu dimi?
efendim zaten "troll" diye tabir ettiğimiz tüm yazarcıklarımızın yaptığı budur.
adamlar dalga geçiyor işte illa açık açık söylemek mi lazım yani?
o değil de bazısı çok ileri gidiyor ona ben de takılıyorum bazen. neyse.
cok kastim 29 karakter rumuza
16.05.2010 08:07
0
...
şikayet et
#8084178
kaydet