lost

entry4258 galeri
    3135.
  1. --spoiler--
    her bir büyük sözlükteki yazarlara "bundan 6 sene önce bulutlu bir sonbahar akşamı, 815 uçağı düşerken biz bir efsaneyi izlemeye başlayacağımızın farkında değildik. yıllar geçtikçe gâh güldük, gâh ağladık, sawyer olduk, desmond olduk..." şeklinde duygusal basmakalıp entryler yazdıran dizi.

    bir insanoğlu kurgu ürünü bir şeye bu kadar bağlanmamalı.

    başarılı yapıt eyvallah. ben de hafta hafta takip ediyorum. ancak bu güne kadar, yok şuradan kutup ayısı gelmiş, yok bu süt şişesindeki amblem neymiş, efendim blackrock neyin alt metniymiş, heykelin neden sadece ayağı kalmış, kate neden candidate değilmiş, bilmem nerede 32 yazıyomuş, 108'in önemi neymiş, vs vs fiti fiti" diye hiiç mi hiç kafa yormadım. iyi de ettim. diğer dizileri nasıl izleyip üzerine düşündüysem bunun da üzerine o kadar düşündüm. abartmadım, çünkü o zaman sözlüklerde delice "looooost ulan, ulan hatch'deki simgeler hangi dilde bu ne demek ulan alllahsızlaaaaaaaar, submarine'in simgesel altmetni ne ulaaaaaaan" diye esra ceyhan'ın sabri bey'i gibi çığrınmakla bitiyor bunun sonu.

    adamlar senin eline birkaç malzeme, biraz da detay veriyorlar, sen de oturup kafa patlatıyorsun, başlıyorsun frenzy yapmaya. başka işin mi yok len? otur izle işte efendi gibi. eminim dizinin senaristleri de her hafta çarşamba sabahından sonra spoiler sitelerinde bu zerzavatların çılgınca sıktıkları teorileri ve mitolojik bilgileri okuyup eğleniyorlardır. hatta bence diziyi çekerken kazandıkları paranın verdiğinden daha büyük bir keyif alıyorlar. adamların parmağında oynuyor bu lost fanları.

    yahu bırak, adam cevabını vermiyorsa vermesin. bilmem kaç gün sonra bu dizi bitecek, "uuu güzel final yaptılar hacı, bikaç gün geçsin bi daha izleriz" deriz. biter. sonra belki bütün hikayeyi bilerek en baştan bi daha izleriz, zevkli olur. bundan öteye de gitmez topraam. gitmemeli. lost fanı olacam diye lost bitch'i olmamalı.
    --spoiler--
    0 ...