--spoiler--
abi onu bunu bilmem de umut sarıkaya okuyanlar varsa benim de söyleyeceklerim var hikayelerinin klişe konularından biri;çok felsefi çok dolu çok ov ye beybi süpersonik sandığımız abinin hikayenin sonunda aslında ne kadar tırt,ne kadar boş beleş yaralı parmağa bile işeyemeyecek biri olduğu ortaya çıkar..
muagodumun lostunda da hep bole oluo lan.
önce john locke'u bisey sandık sonra benjamin linus'u...en son da jacob'u...ve hepsi de ne bok yediğini bilmeyen tırtın önde gideni çıktı.
bu mudur olayın lost haa??hani sayılar,hani iyi-kötü,denge,pompa falan?
sen de bi yalandan ibaretmişsin.
--spoiler--