--spoiler--
ailesiyle birlikte televizyon izlediği esnada yanlışlıkla mozaiklenmemiş bir sigara sahnesine şahit olan ilköğretim 3. sınıf öğrencisi Ersin Özbükey'in o günden itibaren günde 1 pakete yakın sigara içmeye başlaması, RTÜK'ün söz konusu uygulamasını eleştirenlere adeta anlamlı bir yanıt oldu
--spoiler--