her gecen bolumde sacmaladikca sacmalayan dizi. once herkesi tek tek oldurup daha sonra geri getirdiler.ayni anda hem suan icinde olduklari yasami gosterdiler hemde gecmis yasamlarini. neyi ne zaman yasadilar noldu diye anlamaya calisirken simdide eger ucak dusmeseydi normal yasamlarina devam ediyor olsalardi nasil olacakti hayatlari onu gostermeye basladilar. ama gel gorki her hafta izlemeden gecemiyorum o da benim hatam.