fifa manager 2010

entry15 galeri
    6.
  1. Beşiktaş'la ikinci senemde şampiyonlar ligi şampiyonu olduğum oyundur.Oyundaki o sezonda fenerbahçeninde Türkiye kupası almasıyla gerçekçiliğini benim gözümde yitiren oyundur.

    edit: eksileyen arkadaş neden eksilediğini yazarsan sevinirim.
    0 ...