giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
fifa manager 2010
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
15
↓
galeri
6.
Beşiktaş'la ikinci senemde şampiyonlar ligi şampiyonu olduğum oyundur.Oyundaki o sezonda fenerbahçeninde Türkiye kupası almasıyla gerçekçiliğini benim gözümde yitiren oyundur.
edit: eksileyen arkadaş neden eksilediğini yazarsan sevinirim.
yasinbasak
06.05.2010 21:14
0
...
şikayet et
#8000916
kaydet