cool adam

entry3320 galeri
    1451.
  1. öyle birşey olsaydı şayet, yönetim bunu farkedip gereken cezayı verirdi.
    aynı ip adresinden olan girişler, bizlerin göremeyip moderasyonun gördüğü bir sayfa da kabak gibi beliriyor malesef.
    o yüzden kurallar arasında birden fazla hesap açmak yasaktır var ya zaten.
    bunu sadece laf olsun diye yazmamışlardır sanırım?!
    nereden biliyorum bunu derseniz; bir oyun sitesinde yöneticilik yapmıştım, clone olanlar, internet kafe dahi olsa kabak gibi önünüzde.

    şu nikli kişi ile şu nikli kişi clone olarak tespit edilmiştir. şu saat, şu tarih, şu bilmem ne.

    büdüt; noldu güzelim neresini anlamadın?! sor söyliyim.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük