6. sezonunun 14. bölümüyle beni bitiren dizidir. o değil de lost bitiyor, nasıl yaşanır ki lostsuz.
--spoiler--
jack e inanmayan ya da ne bileyim inatlaşan sawyer in halt yemesiyle caanım dört karakter in başını yiyen dizi. pilot u geçtim de sun, jin, sayid! *
hala gözlerim dolu dolu oluyor şerefsizim. allahın dan bul sawyer, hep senin yüzünden. yedin arkadaşlarının başını. tribine sokayım.
--spoiler--
(bkz: sawyer a kızıp lost u bırakmaya kalkışmak)