canciş kankiş yazar, mesajlaşıyoruz kendisiyle. entrylerini de yakından takip ediyorum. bir de doğum günüymüş bugün. iyi ki doğdun yazarı.
bot mot olsun. herkesin nick altına yazılanlardan onda da olmasını hak ediyor garibim. görünce dayanamadım, tutamadım.