ikisinin aynı kişi olması çok zor bir ihtimal. benzer yanları çok fazla ama aynı değiller. onların entrylerini okuduğumda stil, uslüp v.s farkından dolayı, farklı iki yazar görüyorum. çok yaratıcı oldukları kesin. hiçbişeyboşunaiçlenmeyenadam ın ateist olduğunu duydum ama cool çocuk değil o. cool çocuk çok umursamaz biri. eğlence olsun diye yazıyor. hiçbişeyboşunaiçlenmeyenadam daha hassas, nick altına tepki veriyor. bence arada ince nüanslar var ve çok göze çarpıyor.