öyle bir dizidir ki bu dizi..anlatılamaz.çok saçma olaylar olur;kızarsın,küfredersin ama terkedemezsin.1 hafta ara verir bazen,o hafta her saniye onu düşünürsün...Bazen ağlatır hüngür hüngür,bazen heyecandan koltuğuna yapıştırır.izlemeyenler bu diziyi modern zamanın Robinson Crusoe'si sanar.ama öyle değil işte..dedim ya anlatılamaz bu dizi,saçmalatır bazen insanı.bu hale getirdin ya hepimizi allah belanı versin jj.