arkadaşlarla planımızı yaptık. onlar kar maskelerini aldı, bende annemin çoraplarından birisini arakladım ve operasyona koyulduk.
gerçi şatonun önündeki t-72 tanklarını, zırhlı araçları ve mayınları geçmek zor olacak ama olsun. zamanında az commandos oynamadık. oradan hatırlıyoruz bir şeyler.