ygs 2010

entry161 galeri
    132.
  1. 3 yıl aradan sonra girip 416 puan alıp 20bin küsürüncü olduğum sınav. tek gün çalışmadan hem de. buna zor filan diyenleri bizim zamanımızda ölene kadar dövüyorlardı. ayrıca bu nedir, 6 çeşit puan türü? lys denen şeye girip onun da böyle kolay olduğunu görürsem bizim zamanımızdaki sorucu insanlara ağıza alınmayacak şeyler sıralamayı düşünüyorum.
    0 ...