toplama bilgisayarımda izlediğim ilk filmdi. sonraki yıllarda vcd'imde izlediğim ilk filmdi. daha sonra paramı kazanmaya başladığımda aldığım dvd de yine izlediğim ilk filmdi. keşke mümkün olabilseydi de sinemada ilk izlediğim film de olmuş olsaydı. öylesine bir sevgi bu filmle aramdaki. ve hala televizyonda bir kanal aniden bu ay üçlemeyi veriyoruz dediğinde önümü ilikler, bir çocuğun bayramı beklediği gibi heyecanla beklerim.