giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
emek sineması
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
64
↓
galeri
20.
yıkılması hususunda yapılan eylem bana çok saçma gelmektedir. çünkü sinemanın yıkılması akabinde yeni daha modern, daha geniş bir sinema oluşturulacaktır. Ayrıca iç mimarisi eski sinemaya benzeyecekmiş, ee bu kadar yaygaranın ne anlamı var?
(bkz:
şimdi reklamlar
)
anakinskywalker
28.04.2010 00:57
0
...
şikayet et
#7925024
kaydet