hocalığına asla lafım olamaz; ancak karakteriyle iklgili soru işaretleri var kafamda. sürekli arkadan konuşuyor, sürekli atıp tutuyor. yani tabii ki büyük başarılar kazandı, saygıyı hak etti. elbetteki eski takımları hakkında görüş de bildirebilir; ama sürekli türkiye aleyhine, yöneticiler aleyhine konuşması da manidar. o kadar kötüydük madem neden her fırsatta hala türkiye' ye tekrar geleceğim diyorsun.