milli bayramların artık kutlanmaması

entry8 galeri
    1.
  1. bugün gördüğüm 23 nisan törenlerinden sonra inandığım gerçek.
    akp sevicisi "demokrat" takımın pek umurunda değildir belki ama, biz "faşist" lerin rahatsız olduğu bir durumdur. bağımsızlığın ve milli birliğin vurgulanması gereken bu günlerin, iki kuru tebrik ile geçişritilmesi, dünya çocuklarıyla kutlanan 23 nisan da bile ağırlıklı olarak yurtdışındaki "fethullah efendi hazretleri"nin okullarından çocuk getirilmesi işi iyice sulandırmıştır. Öte yandan, bugün bir ilköğretim okulunda katıldığım törende ortaokul çağındaki erkek öğrencilerin törene kulaklarında küpelerle gelmesi de modernlik değil basbayağı yavşaklıktır. buna göz yuman "milli" eğitim görevlileri de bu yavşaklığa ortaktır. istiklal marşını bile doğru düzgün okuyamayan bu kuşaklar akp ve onun işverenlerinin pek hoşuna gitse de, türkiye için hiç de iyi yerleri işaret etmemektedir.
    0 ...