spoiler
613 hiç bitmesin dediğim bölümlerden biri oldu.
sayid le desmond un konuşması biraz saçmaydı. yani adam onca insanı nadya için öldürmüş ruh gibi geziyor orta da , sadece nadyaya onu tekrar görebilmek için ne yaptığını söyleyeceksin cümlesi mi onu düzeltecek.
jack in diğerlerini toplayıp tekneye gitmesi ve teknede ki konuşması güzeldi. yani lock adadan ayrılmamızı istiyorsa bunda gariplik var demesi ilginç ve mantıklıydı. ancak tekneden atlaması çok gerzekçeydi. madem öyle binmeseydin ve kate i o kadar seviyor ya önce bir onunla konuşsaydın... vs. vs.