bölümü izlerken aklımda şimşekler çaktı bu bölümde.ve kendimce finalle ilgili çok güzel bir teori ürettim.
Desmond kara dumana kendince birşey yapamaz kanımca.bu yüzden elektro manyetik patlamadan etkilenmeyen tek insan olarak ada da sadece o kalacak.ve widmore herkesi alıp dünya ya dönecek.ve adaya getirdiği büyük bir manyetik patlama aracının başlama düğmesine basması için ada da sadece desmond bırakılacak.widmore un geliş sebebi bu makinayı oraya kurup orada ki insanları alıp uzaklaşmak.ama makinayı çalıştırmak için ada da birinin kalması gerektiği için desmondu getirdiğini düşünmekteyim.