önümüzdeki hafta yayınlanmayacak olan dizidir kendisi.
--garipspoiler--
1. sonunda sun ve jin birbirine sarılabildiler. yalnız sarılırlarken o blacksmoke için kurulan zımbırtılar yüzünden közlenecekler sanan tek kişi ben miyim? ayrıca iki korelinin ayrı kaldıkları onca süreden sonra ingilizce konuşması da bir garipti yakışmadı lost.
2. jack sen ne biçim adamsın be. yok adaymış da yok adanın işi bitmemiş de. geç bunları. sırf egonu tatmin etmek için atladın tekneden. sawyer ın sözünü dinlemek ağır geldi tabi.
3. yine jack sana bu lafım. bre utanmaz claire ın kardeşin olduğunu biliyorsunda lock tan kaçarken onu niye bırakıyorsun. tut saçlarından sürü götür. ben claire olcam önce seni vururum, sonra tekneye binerim.
4. ah be kate bi karar ver artık. jack mi sawyer mı? 6 sezon oldu be güzelim. hala her atlayanın arkasından bakıyorsun. he ben grup seviyorum diyorsan sana lafım yok zaten.
5. desmond sana noldu ya. alternatif evrende tamam uçtun da. adada salak bişi oldun sen. ama yine de bizim bromuzsun.
6. sayid özüne dönüyorsun sevdim bunu.
7. claire ın karnı mı küçülmüş bana mı öyle geldi.
8. widmore için alternatif çözüm " öldür hepsini çıkamasın lock adadan sonuçta adadan çıkmak için onlara ihtiyacıvar." ama tabi widmore bunu biliyor mu?
--garipspoiler--