giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
18 nisan 2010 fenerbahçe beşiktaş maçı
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
550
↓
galeri
528.
Bilicanın yaptığı sığırlığa penaltı değil diyen adamların olduğunu da gördüğümüz karşılaşma.Yuh be kardeşim bu kadar mı olur. Bir de penaltı mıydı diye sormazlar mı, bu penaltı değilse nedir penaltının tanımı acaba.
pesimistyla
20.04.2010 17:20
0
...
şikayet et
#7857367
kaydet